2014年10月15日水曜日

「I'm So Tired 」

№0151

I'm so tired, I haven't slept a wink I'm so tired, my mind is on the blink

I wonder should I get up and fix myself a drink No, no, no

I'm so tired, I don't know what to do I'm so tired, my mind is set on you

I wonder should I call you but I know what you would do

You'd say I'm putting you on But it's no joke, it's doing me harm

You know I can't sleep, I can't stop my brain

You know I'd three weeks, I'm going insane

You know I'd give you everything I've got For a little peace of mind

I'm so tired, I'm feeling so upset

Although I'm so tired, I'll have another cigarette And curse Sir Walter Raleigh

He was such a stupid get You'd say I'm putting you on

But it's no joke, it's doing me harm You know I can't sleep, I can't stop my brain

You know it's three weeks, I'm going insane

You know I'd give you everything I've got For a little peace of mind





疲れ果てたよ 一睡もしていない 疲れ果てたよ 頭がちゃんと働かない

起きあがって飲み物でもつくろうか いや やめとこう

疲れ果てたよ どうすればいいんだろう 疲れ果てたよ 君のことしか頭にない

君に電話したって どうせ返事はわかりきってる

君は“からかってるのね”って言うんだろ 笑い事じゃない 僕は悩んでるんだ

ちっとも眠れずに ずっと考えっぱなし もう3週間だよ 頭がおかしくなっちまう

僕にあるものは何でもあげるからさ さやかな心の安らぎをおくれ

疲れ果てたよ 気が動転してる 疲れ果てたけど 煙草をもう一本吸って

ウォルター・ローリー卿を罵ってやるとしよう あれはなんとも間抜けな奴だった

君は゛からかってるのね゛って言うんだろ 笑い事じゃない 僕は悩んでるんだ

ちっとも眠れずに ずっと考えっぱなし もう3週間だよ 頭がおかしくなっちまう

僕にあるものは何でもあげるから ささやかな心の安らぎをおくれ

http://beatlesbeatles.blog39.fc2.com/blog-entry-139.html

  ビートルズ The Beatles

カラオケ

0 件のコメント:

コメントを投稿