2015年3月4日水曜日

虹の彼方に / Over the Rainbow

№284

Somewhere over the rainbow
Way up high 

There's a land that I heard of 
Once in a lullaby 

Somewhere over the rainbow 
Skies are blue

And the dreams that you dare to dream 
Really do come true 


Some day I'll wish upon a star 
And wake up where the clouds are far behind me 
Where troubles melt like lemondrops 
Away above the chimney tops 
That's where you'll find me 


Somewhere over the rainbow 
Bluebirds fly 

Birds fly over the rainbow 
Why then, oh why can't I? 

If happy little bluebirds fly beyond the rainbow 
Why, oh why, can't I? 



どこか、虹の向こうの空高くに
昔、子守唄で聞いた国があるはず

どこか、虹の向こうに空がとても青く
信じてた夢がすべて叶う場所がある

あたしはいつか星に願うでしょう
そして目覚めると雲ははるかかなたに消えて晴れわたり
悩みはレモンドロップのようにとけてなくなる
煙突よりもずっと上のほうで、あなたはあたしを見つけるわ

どこか、虹の向こうに
青い鳥が飛ぶ場所がある

鳥達が虹を超えていけるのに、
どうしてあたしにできないの?

もし、幸せな小鳥達がその虹を超えて行けるなら、あたしにもきっとできるはずよ

参照先





カラオケ

0 件のコメント:

コメントを投稿