2015年1月21日水曜日

「Two of us」

№247

「I dig a pigmy by Charles Hawtrey and the Deaf Aids.

Phase one in which Doris gets her oats」

「聾者協会のチャールズ・ホールトリーの"I Dig A Pygmy"です!

(笑い)場面1:ドリスはカラス麦を手に入れます。」

Two of us riding nowhere
Spending someone's
Hard earned pay
You and me Sunday driving
Not arriving
On our way back home
We're on our way home
We're on our way home
We're going home

Two of us sending postcards
Writing letters
On my wall
You and me burning matches
Lifting latches
On our way back home
We're on our way home
We're on our way home
We're going home

You and I have memories
Longer than the road that stretches out ahead

Two of us wearing raincoats
Standing solo
In the sun
You and me chasing paper
Getting nowhere
On our way back home
We're on our way home
We're on our way home
We're going home

We're going home
Better believe it

僕ら二人はどこへ行くでもなく車を走らせ
誰かが汗水たらして稼いだ金を費やす
君と僕、日曜のドライブ
どこにも停まらない帰り道
僕らは帰るところ
僕らは帰るところ
家へ帰るんだ

僕ら二人は葉書を出し
壁に手紙を書く
君と僕、マッチを擦り
かんぬきを外す帰り道
僕らは帰るところ
僕らは帰るところ
家へ帰るんだ

(※)
君と僕には思い出がある
目の前に続くこの道よりも長い思い出が

(※※)
僕らはレインコートを着て
陽射しの中を二人きりで佇んでいる
君と僕、紙きれを追いかけ
どこにも寄らない帰り道
僕らは帰るところ
僕らは帰るところ
家へ帰るんだ

(※)(※※)繰り返し

僕らは家に帰るんだ
ほんとさ、さようなら

参照元





カラオケ
  ビートルズ The Beatles

0 件のコメント:

コメントを投稿